en dan nog dit. . . . . . - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu en dan nog dit. . . . . . - Reisverslag uit Prachuap Khiri Khan, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

en dan nog dit. . . . . .

Door: Nolda

30 December 2014 | Thailand, Prachuap Khiri Khan

Omdat voor ons het nieuwe jaar eerder begint dan normaliter in Nederland. Willen Ben en ik onze kinderen, kleinkind, familie, vrienden, buren, collega's alvast nieuwjaarswensen sturen.

Helaas heb ik, een heleboel kerst en nieuwjaarskaarten rond de 5e december jongstleden in een reclamezuil gegooid ipv in een brievenbus. Tja........

Omdat we morgenavond waarschijnlijk deelnemen aan een Italiaans!!!buffet (bij de buren naast ons hotel), nu maar alvast.

voor jullie allemaal:

Voor 2015 : Hoopvolle dromen, veel nieuwe energie, liefde, rust, gezelligheid, compassie en vreugde.

'The most beautiful things in the world cannot be seen or touched, they are felt with the heart .......'

(Antoine de Saint-Exupery, Le petit prince)

De 2e januari stappen we weer op de fiets om onze reis te vervolgen.

• 30 December 2014 - 18:08

Yola En Henk:

nou, je haalt me eigenlijk de woorden uit de mond !
    Hadden wij ook willen zeggen.
    Of iets soortgelijks.
    Maar mooier kan het zeker niet, dus sluiten we ons bij jullie wensen aan !!!!

• 30 December 2014 - 18:33

Wim En Wilma:

Heel mooi gezegd en dat wensen wij jullie ook toe. We kijken uit naar veel gezelligheid met jullie in 2015.

En wat die kerstkaarten betreft, de bedoeling was goed en je actie ..........

Fijne jaarwisseling.

Liefs Wim en Wilma

• 30 December 2014 - 19:16

Monique Beckers:

Fijne jaarwisseling! Enneh: wat die kaarten betreft, je was toe aan vakantie zullen we maar zeggen :)

• 30 December 2014 - 19:39

Peter En Car:

Geniet van de rustige dagen en elkaar...beide zal lukken aan de foto's te zien. Heel mooie reis verder..:-)

• 30 December 2014 - 21:22

Trudy En Jos:

Dag Nolda en Ben,

jullie ook alvast de beste wensen toegewenst voor het nieuwe jaar.

groet trudy en Jos

• 31 December 2014 - 09:29

Pim:

Gelukkig nieuwjaar!

• 31 December 2014 - 14:14

Mariët:

Laat 2015 een gelukkig, gezond jaar zijn, waarin veel te genieten valt en waarin we elkaar weer geregeld zien en mee mogen genieten van jullie kinderen en kleinkinderen.
    Nog een fijne voortzetting van jullie vakantie.
    Liefs,
    Mariët

• 04 Januari 2015 - 19:49

Gerda En Bennie.:

Hallo Nolda en Ben.Nog een goed 2015,nog bedankt voor de Kerstkaart[ geintje]verder zo te zien is het prachtig en alles is zo kleurrijk,verder nog veel plezier.

Groet Bennie Gerda.