een luie dag in Nongkhai - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu een luie dag in Nongkhai - Reisverslag uit Nong Khai, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

een luie dag in Nongkhai

Door: Nolda

09 December 2014 | Thailand, Nong Khai

Vandaag geen spektakel gewoon lekker lang uitslapen op tijd een natje en een hapje eten, een wandeling en heel veel lezen.
Ben leest een soort van avonturenroman met historische componenten, Citadel van Kate Moss en ik lees, La Superba van Ilja Feiffer (ben ik ook een beetje in Genua, Yola en Henk).
Morgen rond zessen stappen we in de (nacht)trein naar Bangkok waar wij dan rond vier uur 's ochtends in Ayutthaya uitstappen. First class! We hebben een slaapcabine, de treinen schijnen goed te zijn en rijden zo n 80 km per uur, we zullen onderweg regelmatig stoppen. We nemen de nachttrein omdat dan onze fietsen mee kunnen.
In Ayutthaya blijven we vier nachten en gaan daarna, na Bens verjaardag weer serieus fietsen.
En Wilma we gaan dan weer gewoon op twee fietsen en niet, zoals jij als een eventuele creatieve oplossing voorstelde, samen op een fiets!
Leuk al jullie reacties te lezen.
Ik probeer nog wat foto's te plaatsen. Helaas komen ze niet altijd bij de juiste dag te staan maar als jullie goed opletten kun je zien welke erbij vandaag horen.

• 10 December 2014 - 21:05

Margreet:

Hallo, ik heb de telefoonnummers van het contact in Bangkok naar Nolda haar telefoon gestuurd (sms) Hoop dat deze berichten zijn ontvangen?

Groet,Margreet

• 17 December 2014 - 16:18

Wilma Groen:

Hoi Ben en Nolda,

Ben even een inhaalslag aan het maken. Heerlijk om de verslagen zo te lezen.....jammer dat jullie niet samen op één fiets gaan hoor ;)
    Aan de verhalen te lezen lijkt het me ook verstandiger om op aparte fietsen te gaan.

De verhalen zijn leuk om te lezen en de foto's zijn ook erg mooi.

Ben, alsnog van harte met je verjaardag!!

Lieve groet,

Wilma Groen