in Hat Phu Noi - Reisverslag uit Sam Roi Yot, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu in Hat Phu Noi - Reisverslag uit Sam Roi Yot, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

in Hat Phu Noi

Door: Nolda

28 December 2014 | Thailand, Sam Roi Yot

Vandaag nog een dagje hier. Naar de Praya Nakon Cave geweest d.w.z Ben is naar de Cave geweest want het was eerst een hele klim naar boven en dat heb ik aan hem overgelaten. Ook nog een andere cave heeft hij beklommen en is er in afgedaald. Daarna was hij behoorlijk uitgeteld maar met een verse kokosnoot krijg je zo weer energie.

Morgen fietsen we verder naar Pracuap Khiri Khan. Nog steeds langs/door het Karstgebergte de omgeving is werkelijk prachtig

• 28 December 2014 - 17:57

Linda:

Hallo Nolda en Ben,

zo te zien is er voor genoeg Kerstsfeer gezorgd in Thailand! Met de warmte erbij blijft het toch een beetje surrealistisch lijkt me. Leuk om jullie verslagen te lezen en het vakantiegevoel op te pikken. Heerlijk hoor 2 maanden op reis met fiets en alleen fietstassen als bagage, wat een vrijheid! Geniet er nog lekker van!

Liefs Linda