fietsen in Udon Thani - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu fietsen in Udon Thani - Reisverslag uit Udon Thani, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

fietsen in Udon Thani

Door: Nolda en Ben

02 December 2014 | Thailand, Udon Thani

Fietsen is gezond zegt men...... behalve in U.T.
het is in de stad een enorm gekrioel van scooters, auto's, karretjes, tuk tuks etc. Op de scooter zitten soms wel vier mensen b.v. twee ouders, een peutertje en een baby, allemaal zonder helm, van alles wordt erop vervoerd zo zagen we een scooter met wel anderhalve meter hoog opgestapelde treetjes eieren, die ook nog eens een meter achterwaarts uitstaken. Helaas geen foto.
Ben heeft vanochtend de fietsen weer in elkaar gezet en we hebben zo'n 15 km gefietst, door de stad en in een parkje met een vijver. Morgen gaan we echt op pad met de fiets vandaag nog weinig actie. Wel hebben we al meerdere keren erg lekker gegeten.
Al met al een rustige eerste dag in Thailand. De geuren en kleuren zijn nu vooral nog stedelijk van aard. Al de nodige ratten tussen de diverse kraampjes zien rennen. Genietend van de visrestjes .e.d. . Wij zijn erg benieuwd hoe de eerste fietstocht zal bevallen. Vandaag ging het erg goed in de drukte en chaos van het stedelijk verkeer.

• 02 December 2014 - 18:33

Wim En Wilma:

Wij zijn benieuwd wat jullie aan het eind van de vakantie allemaal op je fiets kunnen vervoeren. Kijk even rond naar wat zoal mogelijk is en dan ...oefenen!
    Heel veel plezier. Liefs

• 02 December 2014 - 19:44

Mariët:

Lieve allebei,
    Fietsen lijkt wel een kunstvorm in Thailand.

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie meteen foto's sturen. De foto met het eendje was vast voor Lonne.
    Hier sneeuwt het heel lichtjes..nog geen witte straten, hoor, maar toch...mooie, traagvallende vlokjes.
    Stuur maar meer hartverwarmende foto's!
    Liefs, Mariët

• 02 December 2014 - 20:26

Pim:

Hoi ouders! Leuke verhalen al zo aan het begin van jullie reis! En al een stukje gefietst in de warmte, goed hoor. Nog wel even wat beter scherp stellen de foto's :)

• 02 December 2014 - 20:44

Linda:

Een kleine cultuurshock lijkt mij, maar de eerste kilometers staan op de teller!

• 02 December 2014 - 21:38

C.Beckers:

Leuk hoor we kennen dat , een hele boel fietsen brommers enz. Enz. Helemaal vol gepakt met van alles en nog wat. We zagen het zelfde in China ongelovig wat die mensen allemaal transporteren op zo,'n ding.
    Groeten uit lichtenvoorde