over een week zitten wij in het vliegtuig ...... - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van noldaenben - WaarBenJij.nu over een week zitten wij in het vliegtuig ...... - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van noldaenben - WaarBenJij.nu

over een week zitten wij in het vliegtuig ......

Door: noldaenben

23 November 2014 | Nederland, Wolvega

Nog een week dan vliegen wij al naar Thailand. Wat gaat de tijd snel. Wat eerst nog zo ver weg leek komt nu wel snel dichtbij. Vrijdag is Ben ziek thuis gekomen met een flinke griep. De hele zaterdag geslapen en vandaag weer redelijk op de been. Vandaag is het binnen blijven en verder herstellen.
Deze week op het werk nog de laatste klussen afwerken en dan even afstand nemen, uitrusten en vervolgens de fietstocht in Thailand. Wij houden jullie op de hoogte.

• 23 November 2014 - 16:45

Mariët:

Het gaat nu wel heel snel..ik zal jullie en de appjes met foto's van Lonne gaan missen...Rust deze week ook alvast een beetje uit en beterschap voor Ben!

Fijn dat we jullie kunnen volgen...

• 23 November 2014 - 18:28

Carla:

Tjeetje, daar gaan jullie bijna....Geniet met volle teugen. Missie: Alleen berichten als je zin hebt om dit te doen.....dwz. dat afstand nemen is oook letterlijk afstand nemen is. Al moet ik, wij, ons, allen een of twee weken niets van jullie horen, er nog niets aan de hand is, maar jullie 'gewoon' op afstand samen aan het genieten zijn...Blijf natuurlijk wel benieuwd. Heel veel verdiend plezier gewenst saampjes, veel geluk van carla en gezin.

• 23 November 2014 - 22:05

Marlie:

Heel heel heel veel plezier in het mooie Thailand!
    Liefs Bouke & Marlie

• 24 November 2014 - 07:52

Kees Heida:

Ben en Nolda heel veel plezier tijdens deze mooie reis .
    Ben doe de komende week rustig aan , zodat je uitgerust kan vertrekken .
    Heel veel plezier samen .

• 24 November 2014 - 13:05

Christien Beckers:

Heel veel plezier in Thailand. Het is er erg mooi, maar ook erg warm.
    Groeten uit Lichtenvoorde

• 26 November 2014 - 22:26

Linda Faber:

Leuk dat jullie weer een blog gaan bijhouden. We gaan jullie volgen. Succes nog met de voorbereidingen (en beter worden) en hele goed reis alvast gewenst! Enjoy!
    Liefs uit Hoogeveen

• 28 November 2014 - 21:46

Jetty:

Hoi Ben en Nolda

NU Het HIER ERG KOUD IS GAAN JULLIE NA DE WARMTE, BEN WEL EEN BEETJE JALOERS.
    Maar wens jullie toch van harte een heel goede reis en geniet er met volle teugen van.
    Ga jullie volgen.
    Op deze manier kan ik ook een klein beetje mee genieten.
    Gr Jetty