van Cha'am naar Hat Phu Noi - Reisverslag uit Sam Roi Yot, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu van Cha'am naar Hat Phu Noi - Reisverslag uit Sam Roi Yot, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

van Cha'am naar Hat Phu Noi

Door: Nolda

27 December 2014 | Thailand, Sam Roi Yot

Vandaag een kleine tachtig km gefietst! Het was de eerste keer dat het erg warm was dat maakte de tocht pittig maar het ging gesmeerd met de wind in de rug. Na het toeristische Cha'am nu een veel rustiger plek. Het ressort is weliswaar sober maar de plek prachtig.
Onderweg kwamen we nu vooral langs ananasvelden, die groeien dus gewoon op de grond dat had ik me nog nooit gerealiseerd.
Morgen gaan we naar een van de nationale parken hier vlakbij waarbij we waarschijnlijk ook een cave zien.
Ik ga nu proberen wat foto's van de voorgaande dagen te plaatsen en mogelijk morgen meer nieuws vanuit, (in tegenstelling tot Nederland begreep ik, waar het koud is) een warm Thailand.

• 27 December 2014 - 15:13

Wim Burgers:

Wow!!! Knap hoor tachtig kilometer fietsen in die warmte.
    Ik neem aan dat 'cave' het Engelse woord is en niet het Franse....... :-).