Cha'am, zon, zee en strand. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu Cha'am, zon, zee en strand. - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van noldaenben - WaarBenJij.nu

Cha'am, zon, zee en strand.

Door: Nolda

24 December 2014 | Thailand, Cha-am

Gisteren zijn we, met de wind in de rug, van Petchaburi naar Cha'am gefietst. Een tocht van zo'n 48 km, een mooie, rustige weg waar we wederom langs rijstvelden, zoutpannen, viskweekvijvers, bananen-kokos en andere prachtige bomen fietsten. Het land is echt super vruchtbaar.
In Cha'am hebben we een heel mooi hotel, het Methavalai hotel, (jullie wel bekend Joke en Jaap). Het eten is hier echt heerlijk, veel vis vers fruit etc.
We blijven hier tot na de kerst en brengen de tijd nu voornamelijk door met lezen en luieren. Geen spectaculair nieuws dus deze keer maar even niets doen is ook fijn.
Ben en ik wensen jullie allemaal hele fijne kerstdagen.
De foto's oploaden lukt nu helaas even niet. De plaatjes van de mooie grote kerstboom en kerstverlichting volgen mogelijk later.
We hebben de fietsen op onze hotelkamer staan dat is hier iets veiliger.

• 24 December 2014 - 08:25

Kees Heida:

Ben en Nolda,
    Geniet van de KERSTDAGEN in Thailand.
    Ik geniet iedere keer weer van jullie verhalen .
    Groeten Kees Heida en familie.

• 24 December 2014 - 09:34

Henk De Heus:

Een jaar of 6 geleden hebben we in een maand tijd ook Thailand doorkruist. Vele plekken roepen weer een oja herinnering op. Ook Cha'am waar wij toen met de trein heen gingen. We zijn dus erg benieuwd waar jullie nog terecht komen !!!In ieder geval een paar heel fijne dagen daar met zijn tweetjes. Wij genieten hier in Portugal van veel zon met kerstmis. Met vanavond pakjesavond. Maar ja, een fiets onder de boom/in de kamer, da's weer eens wat anders !!
    Hartelijke groet van Yola en Henk

Ella en Sierd

• 24 December 2014 - 16:52

Monique Beckers:

Nolda en Ben,

Jullie ook fijne kerstdagen daar in het "verre Oosten". En:alvast proficiat met jullie "kerstkind ".......

Monique

• 24 December 2014 - 22:16

Inez:

Fijne Kerstdagen in de zon. Ben jaloers!

Groeten Inez