UdonThani - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van noldaenben - WaarBenJij.nu UdonThani - Reisverslag uit Wolvega, Nederland van noldaenben - WaarBenJij.nu

UdonThani

Door: Nolda

01 December 2014 | Nederland, Wolvega

Na een hele lange, maar voorspoedig verlopen reis, zijn we op onze eerste bestemming aangekomen. We zijn gisteren om 12.00 uur s middags vertrokken uit Amsterdam en waren rond half 3 geland in Udon Thani, plaatselijke tijd. De eerste stop/overstap was in Kuala Lumpur, vandaar naar Bangkok de eerste twee vluchten met Maylasian airlines de laatste vlucht met Thai Air. Allemaal prima gegaan alleen is het een hele sjouw met twee ingepakte fietsen in dozen! Gelukkig moesten we ze alleen tijdens de laatste vlucht met Thai Air weer opnieuw inchecken.
Bij aankomst in ons eenvoudige hotel eerst gedoucht en vervolgens beetje geslapen. Vandaag geen uitgebreide foto rapportage. We gaan zo een hapje eten en dan vroeg naar bed.
Want we zijn moe!

• 01 December 2014 - 13:09

Wilma Groen:

Hoi Ben en Nolda,

Een heel fijne vakantie gewenst!!!

• 01 December 2014 - 13:28

Christien Beckers:

Nogmaals heel veel fiets plezier.
    Het zal er wel erg warm zijn. We weten er alles van. Maar het is mooi land en vriendelijke mensen.
    Groeten uit Lichtenvoorde (vandaag bewolkt en 4 graden)

• 01 December 2014 - 13:48

Yola En Henk:

Leuk dat we kunnen meegenieten!
    Zelf gaan we donderdag voor 5 dagen naar Genua. We hadden al geboekt voor we het boek Superba van Ilja Pfeiffer gelezen hadden......Hij maakt bepaald geen reclame voor de stad ! We zijn dus benieuwd !
    Fiets 'm derin !!

Veel fiets plezier.

groeten uit epe

• 01 December 2014 - 16:33

Wim Burgers:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad! Heerlijk om jullie reisverslag weer te kunnen lezen.
    Geniet heel veel samen de komende weken.

Wim

• 01 December 2014 - 18:42

Hermien En Harrie:

Hallo,
    Fijn dat de reis goed is verlopen.
    Rust lekker uit. En........heeel veel plezier. We zijn erg benieuwd waar jullie allemaal komen en hoe het fietsen in Thailand bevalt.
    Groetjes

• 01 December 2014 - 18:57

Monique Beckers:

Nolda en Ben,

Eerst maar: Lekker uitrusten en acclimatiseren. En dan kan het grote genieten beginnen! Veel plezier en laat ons allen ook maar fijn mee genieten!

Groetjes,

Monique

• 01 December 2014 - 22:46

Margreet:

Goed te horen dat jullie er zijn. Voor nu lekker slapen en ... Ik heb voor je gevouwen.